A Critical Conversation: Understanding the Child Care Crisis/ Una conversación crucial Entender la crisis del cuidado infantil

Description

The Madison Area Early Childhood Homelessness Workgroup (ECHW) invites you to join us for A Critical Conversation: Understanding the Child Care Crisis.  This panel discussion will bring together leaders in early childhood from Madison and Dane County to discuss issues that impact families related to childcare.

Event registration is not required, but it is appreciated. Please us the link below.

ECHW will provide childcare for participants. 

If you need accommodations to attend this program, or to register for childcare, please contact the ECHW at forms.gle/
yuNJjQqYRjrtmjjVA.

Questions?  Contact Jennifer at jlibert@madisonpubliclibrary.org or the ECHW at echwmadison@gmail.com

Una conversación crucial  

Entender la crisis del cuidado infantil

Miércoles 12 de octubre de 6 a 7:30pm en la biblioteca  Pinney

El Grupo de Trabajo de La Falta de Vivienda en la Infancia a Temprana Edad del Área de Madison (ECHW por sus siglas en inglés) le invita a que nos acompañe en una Conversación Crucial: Entender La Crisis Del Cuidado Infantil. Este panel de discusión reunirá a líderes  de la infancia a temprana edad de Madison y el Condado de Dane para discutir los temas que impactan a las familias relacionados con el cuidado infantil.

No se requiere inscripción para acudir a este evento, pero le agradeceríamos mucho si lo hace. Para inscribirse, visite madpl.org/events.

Si usted requiere de alojamiento especial para atender este programa, o para inscribirse para obtener cuidado infantil, por favor comuníquese con el ECHW visitando  forms.gle/ yuNJjQqYRjrtmjjVA

Contact
Where
Pinney Library
Community Rooms A and B Combined
When
-
Event Registration
Max Signups: 70
# of Submissions: 12
Sign up / Register